Vendégünk: Steigervald Krisztián intergenerációs tanácsadó
Generációs csapdák
A fiatalok elmennek, de ha itt vannak, akkor is olyanok, mintha egy másik dimenzióban élnének. Ismerős a panasz? Sok cégnél igen. Tipikus generációs csapdáról van szó, amin nem segít a letolás. Magunkat és a többi generációt is meg kell érteni ahhoz, hogy a szükséges együttműködés gyümölcsöző legyen és megálljon az elvándorlás. Erre a felismerésre épít üzletet a generációs fluktuációmenedzsment modelljét kidolgozó Emocionális Marketing Kft., melynek alapító ügyvezető igazgatója Steigervald Krisztián. Néhány tudományos év után 8 évig dolgozott vezetőként a GfK-ban, majd 2011-ben megalapította saját tanácsadó és piackutató cégét, az Emocionális Marketing Kft-t. A cég az elmúlt 7 évben több mint 100 multinacionális cég sikeres partnere volt. Krisztián egyedülálló módon mind a 6 ma élő generációval foglalkozik üzleti szinten is, a cégeknek marketing és HR témában ad tanácsokat, tart intergenerációs tréningeket, fókuszcsoportokat, előadásokat és csapatépítő napot.
Az előadó így ajánlja a programot:
"Az utóbbi 50 évben jelentősen megváltozott a világ. Az élet kaotikusabb lett, az idő "felgyorsult", a jövő kiszámíthatatlanná vált, és nem csak a digitalizáció miatt, számtalan változáson mentek keresztül a nemzedékek. Úgy tűnik, nincs többé közös értékrend, egyre nagyobb a megosztottság. És a legkönnyebb a másikra (fiatalabbra, idősebbre...) "fogni" az okokat. Mindenki hibás, csak mi nem.
Ma este azt járjuk körbe, hogy mi is történt az elmúlt évtizedekben. Kiben mi csapódott le, milyen "generációs csapdák" irányítják a gondolkodását, életét - azért, hogy esélyt tudjunk adni a másik és így egymás megértésének.
Izgalmas, huszonegyedik századi beszélgetésre lehet készülni."